niedziela, 15 czerwca 2014

Mundial 2014 II Kolejka

Anglia 1-2 Włochy
Japonia 1-2 Wybrzeże Kości Słoniowej

No niestety, większą część obu meczy przespałem, choć nie takie były plany. :) Mam nadzieję, że to już ostatnie utracone minuty. Pierwszy mecz znowu układał się po mojej myśli przez pierwszą połowę. Obie drużyny były mocne raz jedna, raz druga atakowała, spotkanie było wyrównane. Nawet w drugiej połowie, gdy Włosi objęli prowadzenie, było masę czasu na doprowadzenie do zakładanego przeze mnie remisu. Ale Rooney jak zwykle był beznadziejny, a jego koledzy także mało skuteczni i niestety wyszło trzecie z rzędu 0 punktów.

W ostatnim spotkaniu do Japonii należała pierwsza połowa meczu. Ale wystarczyło, że na boisko wszedł Drogba, stary wyjadacz z Chelsea i wszystko się zmieniło. W 5 minut Afrykańczycy objęli prowadzenie i już go nie oddali mimo uporu Japończyków w kwestii wyrównania.Nawet strata zawodnika na ostatnie minuty przed końcem meczu nie odebrała zwycięstwa Wybrzeżu. Pan Chilijczyk wreszcie skończył spotkanie i pozwolił zainkasować mi jedyne 3 punkty.

Czyli na razie mam ich tylko 9 na 8 spotkań. Zobaczymy jak pójdzie mi dalej. Typy na dziś to:
Szwajcaria - Ekwador 1-0
Francja - Honduras 2-0
Bośnia i Herc. - Argentyna 1-3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz