piątek, 27 czerwca 2014

Mistrzostwa Świata 2014 Dzień 15

Algieria 1-1 Rosja

Rosjanie niemile mnie zaskoczyli. Po poprzednich meczach nie spodziewałem się, że już w 6 minucie mogą zdobyć gola. Na szczęście zbyt uwierzyli w siebie. Kolejna drużyna która myślała, że może bronić wyniku przez 80 minut. Włochom się nie udało, a Capello uważał, że zrobi to z Ruskimi? Dureń. Cwaniak wynegocjował sobie 7 mln euro rocznie, ale oligarchowie zdecydowanie przepłacili. :) Algieria bardzo ładnie atakowała przez resztę spotkania i umiejętnie się broniła przed kontrami. Gol w 60 minucie padł po prostych błędach obrony, tak jak w pierwszej połowie. Nie pokryty Slimani + dobre dośrodkowanie + walenie laserkiem po oczach Akinfiejewa i mamy gol. Algieria weszła do 1/8, Rosja odpada i gra muzyka. :)

Belgia 1-0 Korea Południowa
Niemcy 1-0 USA
Portugalia 2-1 Ghana

Tych meczów nie widziałem, bo byłem poza domem, więc powiem krótko. Z Belgi nie jest żaden czarny koń. Strasznie wymęczyła wszystkie swoje zwycięstwa. Jakby trafiła do silniejszej grupy, tobyśmy jej raczej w następnej rundzie nie zobaczyli.

W meczu niemieckim szczerze wierzyłem w układ, jak wszyscy. Miało być 1-1. Ale ponieważ Ghana dała się pokonać, to postanowiono zachować pozory i Loew wygrał. Ryzykowałem i niestety zamiast 3, mam 0 punktów za ten mecz.

Ronaldo się obudził jak już było po wszystkim. Szkoda Ghany, mogła awansować po tym świetnym meczu z Niemcami. A tak niestety przegrali, bo Portugalczycy łudzili się nie wiadomo czym. Przegrali pierwszy mecz cztery - zeiro. Ponieśli kompletną klęskę i to zwycięstwo jest psu na budę. Tylko Afrykańczykom odebrali nadzieję.


W sumie zebrałem 43 punkty za fazę grupową. powinno być zdecydowanie lepiej, ale co zrobisz. Typy na jutro.
Brazylia - Chile 2-1
Kolumbia - Urugwaj 1-0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz