wtorek, 25 czerwca 2013

"Under the Dome - the book was better!"

Aaaaaaa!
Wiedziałem, wiedziałem, wiedziałem!

Zepsuli adaptację już od samego początku wprowadzając zmiany. Ja tego nie rozumiem. Wychodzi na rynek świetny bestseller, ludzie się nim zachwycają, więc filmowcy szybko podchwytują pomysł i robią serial na podstawie książki. Ale dlaczego, dlaczego, dlaczego scenarzystami zwykle zostają jakieś beztalencia i megalomani?? I oni zawsze wiedzą lepiej, wprowadzają swoje poprawki które maja za "bógwico". No szlag mnie trafia! To co - do Picassa czy Rembranta też coś domalujmy by obraz wyglądał lepiej?! Dla mnie to jest gwałt na sztuce, bo inaczej tego nazwać nie mogę. W tym przypadku takimi kulturalnymi wandalami są Brian K.Vaughan i Rick Cleveland. Ci goście od razu lądują na mojej liście wrogów. ;)

Bo co za drań mógł wymyślić to, że na samym początku
Spoiler
Barbie zakopuje ciało Docka?! No skąd taki zryty pomysł?! Jakby Barbara miał samochód to by go dawno w Chester Mill nie było, więc tu kolejny zonk. Świstak to za mało - niech kopuła krowę przetnie. I to wzdłuż by przykleiła się do bariery. I jak można było zrobić, że to pole siłowe nie przepuszcza dźwięków ani fal radiowych i komórkowych. Przecież cały myk polegał na tym, że to jest inteligentna kopuła, przepuszczająca powietrze, fale  a nawet odrobinę wilgoci (rzeka). Inaczej ludzie by się podusili. Ale nie - nie będzie rozmów komórkowych, bezprzewodowego netu. Musimy wprowadzić coś swojego. M-A-S-A-K-R-A! No i na koniec zróbmy, że Junior nie zabija tylko prowadzi swoje prywatne więzienie. Kolejny genialny pomysł Dodany obrazek Dodany obrazek  

Podsumowując
http://www.youtube.c...h?v=qy03EDdDsBw

Mam nadzieję, że będzie tylko jeden sezon, bo nie wyobrażam sobie katowania się takim dziwotworem dłużej niż 13 odcinków. Gdyby Gro o Tron od razu była tak przerobiona tez by padła i nie osiągnęła swojej obecnej wielkości. Śmierć scenarzystom z ogromnym ego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz