sobota, 15 czerwca 2013

Moim ulubionym i jedynym forum jest Forum Actionum na portalu ukochanego pisma CD Action. Ale niestety jest tam jeden taki moderator któremu podpadłem. A podpadłem mu tym, że się z nim nie zgadzałem w kilku kwestiach. Najbardziej chyba poszło o legalizację marihuany (on na nie, ja na tak). Ale ponieważ  ja nie przeklinam, nie robię wycieczek osobistych ani nie obrażam innych podczas dyskusji. A ten moder ciągle mnie uciszał, nazywał moje słowa bredniami (bo były niezgodne z jego zdaniem) i robił wycieczki osobiste. I tak się zawziął że potem już tylko szukał pretekstu w innych tematach na tym forum by mnie ukarać, wykorzystując swoje uprawnienia. No i udało mu się i przez miesiąc miałem moderację postów. Ale jemu mało. Ciągle szuka pretekstu by ostatecznie zbanować moje konto. I dalej obraża i robi wycieczki osobiste, bo mu się moje poglądy nie podobają. A ponieważ robi to nie tylko mnie, to już ze 2 razy zgłosiłem do innych modów jego obrażające posty. Niestety zero reakcji. Nawet "Nie masz racji i nie zawracaj nam głowy. On pisze w dozwolony sposób." No kumple go bronią i to jest przykre. A jeszcze gorsze jest, że niektórym się udzieliła to ostrość i podwójne standardy wobec mnie. Drobna niescisłośc i już się rzucają.

Zobacz post8azyliszek, 13 czerwiec 2013 - 10:11, powiedział:
Turambar weź daj pozwolenie Elano na założenie i prowadzenie Typera Pucharu Konfederacji. Taka mala czerwcowa rozgrzewka po i przed Ekstraklasą. A zaczyna się już pojutrze, więc czasu mało.

Zobacz postTurambar, 13 czerwiec 2013 - 11:15, powiedział:
Jakie typery? Nic nie wiem o żadnych typerach, ani o konieczności udzielania jakichś pozwoleń.

Poza tym nie podoba mi się ton, w jakim się do mnie zwracasz. Kazać to sobie możesz... swojemu psu żeby nie zjadał kwiatków z klombu. Jesteś na cenzurowanym, więc Twoja bytność na forum może się skończyć w jednej chwili. Tym bardziej w sytuacji w której będziesz się rządził i szarogęsił jak udzielny książę.


Przepraszam, nie miałem nic złego na myśli. Żadnych rozkazów, poleceń ani żądań. To była prośba, tylko niestety zapomniałem, że jak piszę "weź daj" to nie słychać mojego proszącego tonu. Chodziło mi o prośbę o pozwolenie na założenie szybkiego typera na Puchar konfederacji w temacie o propozycjach tematów sportowych. Wybacz jeśli cię uraziłem i jeszcze raz przepraszam.



Poza uderzaniem w wolność słowa, wypowiedzi i poglądów (siedź cich, bredzisz itp.) najbardziej mnie bolą te podwójne standardy. Nie dość, że w całej Polsce kolesiostwo jest powszechne, że jedni robią co chcą a drudzy są od razu podwójnie karani (choćby sprawa komendanta z Opola i jego romansu), to jeszcze mamy to samo na moim ulubionym forum, ulubionego pisma. Boli mnie to i bardzo się nie podoba :(.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz