czwartek, 15 sierpnia 2013

Piorun z jasnego nieba

To jest naprawdę złośliwość rzeczy martwych. Niby człowiek o tym słyszy w wiadomościach, ale oczywiście "mi to się nie przytrafi".

Po tygodniu upałów w końcu burze przyszły i w moje okolice. Siedzę sobie przy kompie i łupię w Dzikie Hordy (Herosi 5 to naprawdę świetna gra Dodany obrazek). A tu nagle jak nie trzaśnie piorun gdzieś blisko mnie! Łup i siedząc w fotelu, trzymając myszkę zostałem porażony prądem. Jakim cudem, to ja nie wiem, skoro myszka jest plastikowa. Dobrze, że po przejściu przez kable to nie był duży ładunek i nic mi się nie stało. Przecież równie dobrze mógłbym nawet ataku serca DOSTAĆ. Uff... tyle dobrego. Do dziś nie wiem gdzie to dokładnie trafiło, bo żadnych śladów osmalenia nie widziałem. Czy w dach z metalowej blachy? Czy bezpośrednio w antenkę do odbioru radiowego internetu? Czy w któryś kabel lub słup tuż obok naszego domu? Nie mam pojęcia. Skutki jak na skromne gospodarstwo były spore.
Dodany obrazek

Najpoważniejsze jest to, że spaliły się elektryczne elementy pompy/hydroforu którymi pobieramy wodę ze studni. Trzeba kupić nowe a na razie musimy włączać i wyłączać ręcznie hydrofor. Bo bez prądu da się żyć, ale bez wody nie da rady. Człowiek za bardzo już się przyzwyczaił do bieżącej wody. Ktoś jeszcze wyobraża sobie powrót do ciągania wody ze studni i mycia się w miednicy? Ja jestem staroświecki, ale nie aż tak Dodany obrazek.
Dodany obrazek

Poza tym piorun spalił nam tuner DVBT i chyba uszkodził stareńki telewizor kineskopowy, bo teraz obraz ciągle skacze. Spalił się też telefon stacjonarny i trzeba było zamiast nowszego bezprzewodowego ponownie podłączyć stary ze słuchawką z kablem.

Ale dla mnie najgorsze było, że oczywiście poszła też antena internetowa. I to w najgorszym możliwym momencie bo w sobotnie popołudnie. Jak już wszystko zamknięte i nieczynne było - łącznie z serwisem mojego dostawcy internetowego! Dodany obrazek Czyli resztę weekendu miałem unplugged Dodany obrazek
Zadzwoniłem do nich od razu w poniedziałek rano, ale czas odpowiedzi to 24 godziny. Więc przyjechali i wymienili dopiero we wtorek w południe, niestety. Dobrze chociaż, że to jest full service. Płacę, wymagam i nie ponoszę żadnych dodatkowych kosztów od takich napraw.

Ale ponieważ nieszczęścia chodzą stadami to zaraziłem się grypą od daveNWN i ma facet u mnie kolejnego dużego minusa. Dodany obrazek
Dodany obrazek

A poważniej Dodany obrazek. W poniedziałek, jak dalej nie miałem internetu, to zawiozłem mamę do lekarza. Ja byłem kompletnie zdrowy. Tam się długo czeka w poczekalni. Siedziałem więc sobie spokojnie, oglądałem coś tam coś tam na swoim małym Samsungu. I w ogóle nie brałem pod uwagę, że zwykły wentylator, stojący nieopodal, może mnie tak przewiać.
  Następnego dnia, ledwo technicy odjechali, rozłożyła mnie grypa kompletnie. Dreszcze, gorączka, brak apetytu, ból głowy, ból gardła, siódme poty na całym ciele. I tak bite dwa dni. Dodatkowo w nocy coś mnie męczyło + lekkie odleżyny i co chwila się budziłem. Koszmar. Człowiek nie miał nawet siły i ochoty napisać coś na FA Dodany obrazek. Najgłupsze co się może trafić - grypa w sierpniu. Większego idiotyzmu dawno nie miałem.Dodany obrazek
Dziś powoli dochodzę do siebie, choć gardło i głowa jeszcze bolą.
Podsumowując - miewałem lepsze tygodnie. Dodany obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz