wtorek, 7 maja 2013

7 V Pzkw VIb Watching :) but not paczeing Noż kurde mol, motyla noga!! Jaki ja  strasznie i bezdennie głupi jestem, to przechodzi ludzkie pojęcie. Dodany obrazek Dodany obrazek Dodany obrazek  Nauczka mi się raczej należała. Idzie sobie taki egoista jak ja, śmieje się ze wszystkiego, napomina innych, a tu nagle wyskakuje jego własna głupota zza pazuchy i wali go obuchem w łeb, coby mu się całkiem w głowie nie poprzewracało. Jeszcze przedwczoraj pisałem o tym Aston Martinie. A wczoraj cieszyłem się jak gupi, że ja mam prawo jazdy 10 lat i żadnego mandatu. No to mam!
Prosta droga, a ja nie wiem jak paczyłem, ale patrolu motocyklowego nie zauważyłem na poboczu szosy stojącego. To był teren zabudowany a ja 78 k/h jechałem i mnie zatrzymali i mandat dali. Tyle dobrego, że tylko 100 zł. Jeju jaki ja gupi jeeeesteeeeem!! No masakra po prostu. Teraz już całkiem bez kasy. Muszę sobie w końcu jakąś robotę znaleźć bo mi niedługo net odłączą.

 Dziś jeszcze w "Za a nawet przeciw" jest audycja o tym czy surowiej karać kierowców. No się zmówili na mnie. Never more! Żadnych mandatów więcej - naprawdę patrzcie uważniej (niż ja dziś cały) czas na drogę podczas jazdy.
A popołudniu to jeszcze jedna debata o fotoradarach w Jedynce i wyniki raportu NIK o GDDKiA. No nie ucieknę od tego tematu :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz