piątek, 17 maja 2013

Gdy ci smutno
gdy ci źle
idź na miasto
naciesz się

Za to kocham Polskę, wiosnę i lato. nawet w największej depresji wystarczy wyjść w ciepły dzień na miasto i od razu żyć się chce. Póki nie wyjadą z kraju wszystkie piękne dziewczyny, Polska to najwspanialsze miejsce na ziemi. Koniec i kropka. Dziękuję wszystkim pięknym paniom które cieszyły moje oczy w środę podczas mojego małego wypadu na miasto. I nieważne brunetki, blondynki, rude. Każda ma coś w sobie. Choć oczywiście preferuję blondynki, potrafię docenić każdy rodzaj kobiecego piękna. Od razu człowiekowi chce się żyć. Sorry - ja od I klasy LO mam też to zboczenie gdy widzę dziewczyny z ładnym dekoltem i łańcuszkiem/krzyżykiem to się zachwycam. Bo całkowitą słuszność miał już w XVII w. Jan Andrzej Morsztyn

O święta mego przyczyno zbawienia!
Któż cię wniósł na tę jasną Kalwaryją,
Gdzie dusze, które z łaski twojej żyją
W wolności, znowu sadzasz do więzienia?

Z którego jeśli już oswobodzenia
Nie masz i tylko męki grzech omyją,
Proszę, niech na tym krzyżu ja pasyją
I krucyfiksem będę do wytchnienia.

A tam nie umrę, bo patrząc ku tobie,
Już obumarła nadzieja mi wstaje
I serce rośnie rozgrzane piersiami.

Nie dziw, że zmarli podnoszą się w grobie,
Widząc, jak kiedyś, ten, co żywot daje,
Krzyż między dwiema wystawień łotrami.


Dobra, poza ślinieniem się starego oblecha podczas podróży miałem też czas wysłuchać nowej płyty Kultu "Prosto". I polecam bo dobra jest. Kazik wielkim Polakiem jest i basta. Jeśli ktoś chciałby wiedzieć co m.in ukształtowało mój charakter, poglądy, spojrzenie na świat, to są to między innymi piosenki Kultu/Kazika Staszewskiego. Moim hitem jest kawałek "Nie chcę grać w reprezentacji". Cudo po prostu. A żeby było śmieszniej Ludovik Obraniak właśnie ogłosił, że grać nie będzie :P. Najpierw się pchał, teraz mu się znudziło. Pewnie też woli "pojechać z rodziną na Maderę" :). I wszystkie najnowsze absurdy/afery podsumowane w piosence "Dlaczego tak tu jest". Rozwalił mnie też kawałek o Sawickiej "Moja myszko". Kazik ma talent ubierać w piosenkę te wszystkie rzeczy które go gryzą (i mnie też). I za to go uwielbiam. Niestety najgorsze jest to, że od "Czterech Pokoi" NIC/niewiele się zmieniło. Dziękuję deBugowi, że mi przypomniał o tej płytce. Ale dzięki mojemu opóźnieniu bez problemu nabyłem i słucham.



W Lublinie oprócz tegorocznych CDA po 8 zł (polecam sklepik na dworcu PKP) jest też taka fajna tania księgarnia (blisko dworca PKP) gdzie są książki w obniżonych cenach. Czasem większa, czasem mniejsza obniżka. I nie jest to makulatura jak spora część oferty w ebuchu. I tam właśnie kupiłem też za 10 zł brakującą mi pozycję z kieszonkowej kolekcji Gwiezdnych Wojen od Ambera - "Darth Maul.Łowca z Mroku" W kontekście ścisłego powiązania tego tytułu z moim Darthem Plagueisem warto to mieć. Kiedyś kupię tam jeszcze średnią "Planetę Życia" (za 10 zł się opyla) i będę miał wszystkie tomy które chciałem (20 na 26 tomów).



Ale najbardziej mnie wkurzyło, że także w Lublinie NIE MA TANICH PŁYT DVD! W Zamościu najniższa cena to 80 gr za sztukę. W lutym zaś kupiłem w Lbl w Kulturomaniaku sporo płytek po 64 gr za sztukę. Przychodzę tam w środę ponownie i co widzę. Te same płyty kosztują już 1.20-1.30. Skandal, skandal, skandal! Jak ja nienawidzę drożyzny!. I tym optymistycznym akcentem kończę ten wpis :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz