sobota, 4 maja 2013

Chytry traci 2 razy
http://www.tvn24.pl/przeglad-prasy-zaklad-fotograficzny-rostowskiego,323201,s.html
Jakim cudem minister Rostowski wymyślił 1.5 mld zł wpływów z fotoradarów, jak z prognoz na razie wychodzi, że będzie trochę powyżej 100 mln zł? No jak? Gorzej - na rzecz "zysków" wydano kasę na nowe fotoradary i ludzi do przetwarzania zdjęć. Inspekcja Transportu Drogowego to się zamieniła praktycznie w fotoradarowy patrol zamiast dalej kontrolować tiry. Z ITS to ja mam kolejny problem. Tak jak w Służbie Celnej - zamiast redukować tam etaty, to się wymyśla im bzdurne zadania by dać "sens" istnienia tych służb i zatrudniać kolejnych ludzi. Zasady ekonomii wyrzucone do kosza.


Papież Franciszek IMHO sprawdza się :)
http://www.tvn24.pl/oszczednosci-w-kurii-rzymskiej-poufna-narada-u-papieza,323280,s.html
Ja jestem zadowolony - takiego właśnie Ojca Świętego Kościół potrzebuje. Oby tak dalej, niech się trzyma i niech trzyma krótko Kurię Rzymską. Bo to właśnie jej cichy bunt (Papież niech se gada, a my robimy po swojemu") doprowadził do abdykacji Benedykta.

Tymczasem nasz episkopat ciągle taki sam :/
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/episkopat-polski-ostrzega-przed-wiara-w-horoskopy-i-amulety,323207.html
Czy do takiego apelu trzeba było aż listu? Nie wiem. Mi to wygląda jak kolejny prikaz - że mamy robić dokładnie to co nam hierarchowie każą. To że wróżki i mistyka IMHO to bzdury to jedno. Ale kolejna próba ingerencji w mój sposób życia to drugie. Mam tutaj mieszane uczucia. A gdzie list o tym jakie oszczędności poczyni polski Kościół w związku z kryzysem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz