niedziela, 28 kwietnia 2013

Echhh chciałoby się więcej pisać o moderatorach. Bo jak pokazuje wczorajszy dzień, to temat niezwykle popularny i nurtujący wielu forumowiczów :). Dużo mam wyświetleń i komentarzy :P. Chyba coś jest na rzeczy :P. Ale nie mogę tak ciągle się żalić jakie to wielkie krzywdy mi wyrządził np. Pzkw VIb czy jak mnie P_aul pojechał. Po pierwsze to gupie, po drugie dziecinne, po trzecie mogliby mi i blog zamknąć, po czwarte ludzi by znudziły wpisy ciągle na jeden temat i kopyto "jacy to moderatorzy są źli", po piąte wyszedłbym na płaczliwą babę i stracił sympatię części użytkowników, po szóste są też bardzo fajni, ludzcy i bystrzy moderatorzy z którymi przyjemnie jest się i zgadzać i spierać np. ...AAA... (ten moderator :)), t3tris, behemort czy Black Shadow.
Na razie tyle na ten temat, jeśli nie wyskoczy nic nowego-ciekawego to nie będzie o czym pisać.

Deszcz - dziś spadł i momentalnie okolica się zazieleniła. Normalnie jakby palcami pstryknąć. Wczoraj/przedwczoraj  ledwo pączki, zalążki liści a dziś już całe poszycie "nurza się w zieloność" :). zawsze mnie pozytywnie nastraja ta pora roku - za dwa, trzy dni wiśnie zakwitną i dopiero będzie pięknie. Może bym parę fotek wrzucił.

No uwielbiam weekendowe debaty polityczne - zarówno radiowe jak i TVNowską "Kawę na Ławę". Żart europosła Kurskiego o Tusku, o tym jaki to ludzki człowiek bo dziecko trzymał na ręku, a przecież tak jak Lenin miał brzytwę i mógł rżnąć" mnie dziś rozwalił :). Tym bardziej mi szkoda, że Monika Olejnik jest taka "niezastąpiona", że za tydzień "7 Dnia tygodnia" nie będzie bo ona ma majówkę. Nie mógłby ktoś w zastępstwie tego programu 5 V poprowadzić? Ale kto bogatemu zabroni? Tym bardziej doceniam wspaniałość redakcji CDA. Mimo 3 maja Smuggler wrzuci nam zapowiedź CDA z domu. To jest prawdziwy ludzki człowiek :).
Dodany obrazek


Decyzja pani Gronkiewicz-Waltz pokazuje prawdziwą patologię panującą w dużych samorządach
http://tvnwarszawa.t...ikow,85289.html
Ja już nie mam siły się oburzać na taką bezczelność urzędników. Niech się pali, niech się wali, ale kwartalna "nagroda" (ZA CO!?) się należy. Najwyżej się podniesie ceny biletów MPK, wprowadzi więcej fotoradarów czy zwiększy opłaty parkingowe. Na pół roku zamrozi - to kolejny skandal. Władze są coraz bardziej oderwane od realiów życia niestety.
http://www.youtube.c...h?v=JkPVBNz9CMY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz