wtorek, 26 września 2017

Porównanie Punishera: Krąg Krwi w wydaniu Mandragory i Hachette

Dziś przyszła mi prenumerata Kolekcji Superbohaterów Marvela z zeszytami z Walkirią i Punisherem. I totalnie odgapiam ten pomysł od @mariana381. Ponieważ on na swoim blogu Filmożercy zrobił tylko prezentację a nie porównanie z pierwszym wydaniem (pewnie go nie miał), to ja postanowiłem wypełnić tą lukę.

Oczywiście Essentiale Mandragory to była piękna idea. Niestety z racji ich ówczesnej ceny ja posiadam tylko ten jeden tom z moim ulubionym Punisherem. Nie mogłem zebrać drugiej 80-tki na choć jedną część Spider-Mana. Co jest teraz ironiczne, skoro wydałem tyle na te 2 tomy MMH. W każdym razie w moich oczach Mandragora wygrywa bo ma 560 stron. Jedyna jej wada to brak koloru za tą cenę. Mnie jednak po porównaniu, aż tak bardzo to nie boli. Oczywiście każdy może się sam o tym przekonać. Ja na razie jednak tego tomu o Punisherze sprzedawać nie będę. Panorama jest najważniejsza. :) Oczywiście strony są złożone inaczej w większości zeszytów, wiec nie ma porównania dokładnie tego samego. Doceniam też dodatki o Punisherze w wydaniu Hachette.
































7 komentarzy:

  1. Bazyl mógłbyś w końcu zmienić tło w tym blogu, wstyd żeby mieć domyślne. W koncu to blog o komiksach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8azyliszku niczego nie zmieniaj bo jest dobrze. I tak odwalasz świetną robotę, tak trzymaj!

      tumblr_micin69l_Rf1s0p5ulo1_1280.jpg

      Usuń
  2. Bazyl kupiłeś dubla?? co ty za dużo siana masz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam prenumeratę, to samo przyszło. Zbieram panoramę.

      Usuń
    2. Cała prawda w końcu wyszła na jaw. Ty nie zbierasz komiksów tylko panoramę :D

      Usuń