czwartek, 24 sierpnia 2017

Ban na Forum Gildii

Napisałem do gravesa skargę na mkolka81, który kolejny raz mnie wyzywał, tym razem w PW. On mi odpisał, że jest na urlopie i nie moderuje. To ja mu napisałem, że ok, to może poczekać, ale domagam się jego ukarania, bo robi to już kolejny raz, Zwłaszcza, że ja dostaję osty za nic. I jeszcze zapytałem kiedy kończy urlop. A on mi odpisał, że ma mnie dość, że przeze mnie ma robotę, bo są na mnie ciągłe skargi [pewnie tych samych kilku osób], że natomiast moje skargi są bezzasadne (choć ja je wysyłam na takie same rzeczy, za które on mi ciągle ostatnio wystawia ostrzeżenia) i że daje mi bana. No dał mi bana. Bez niczego, bez napisania nawet żebym do niego już nie pisał i nic nie wysyłał. I nic go nie obchodzi.

Moim zdaniem regulamin forum został przez gravesa wyrzucony do kosza. A teraz nie mogę pisać na forum, nie mam jak się odwołać i nie mam do kogo, bo moje wcześniejsze wiadomości nie spotkały się z odzewem innych moderatorów. I zostałem sam jak palec i teraz tylko smutek i żal mnie dotyka. :(

34 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyny dystrybutor Conana od Hachette na całą polskę dostaje bana !
    Skandal !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Spisek wiadomych sił wrogich komiksowej prawdzie. :)

      PS. Polska pisze się z dużej litery.

      Usuń
    2. Zawsze możesz założyć swoje forum i swoje wydawnictwo, będziesz sprzedawać komiksy za darmo. Jednego klienta już masz.

      Usuń
    3. Mam już 36 mimo iż dorzuciłem swój narzut i koszty wysyłki. :D

      Usuń
  3. Jupikajej madafaka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Norma. Ja też dostawałem ostrzeżenia za nic. I za nic mnie zbanowali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie możecie po prostu zrobić nowych kont pod innym nickiem, ale pisać posty w swoim stylu? przecież taki kijanek to były mikel, lucas to ten były moderator, itd. sporo osób wraca po jakimś czasie pod inną nazwą

      Usuń
    2. Nie. Żeby pisać na forum moderator musi aktywować konto. Zakładałem inne konta, ale były one usuwane.

      Usuń
    3. to w takim razie dziwne, ze jednym aktywuje a innym nie. graves kolejny raz pokazuje ze na moda sie nie nadaje. chyba ze po prostu maja zmiennie IP.

      Usuń
    4. Ja mam dwa konta na forum gildii i nikt mi nie musiał nic aktywować. Ale to było kilka lat temu więc może coś się zmieniło.

      P.

      Usuń
    5. Nie może, a na pewno. Nie piszę bzdur, tak jest.

      Usuń
    6. Jak ktoś może to nech założy Bazylowi konto i wyśle login/passy mailem.

      Usuń
  5. Dostałeś bana? Permanentnego czy na jakiś czas? Przecież przy twoim nicku jest notka "moderowany". W takim razie rób multikonto i się tłumacz jeśli ban był niesprawiedliwy.

    A mkolek już dawno powinien polecieć z forum gildii. mkolek81, kijanek, kuba_g - trzech największych buców, którzy z forum robią śmietnik i ciągle szukają konfliktów.

    Sam graves na moderatora się nie nadaje co już udowodnił wiele razy, powinien oddać forum w inne ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawił mi bana pernamentnego, bo napisałem do niego PW ze skargą a on mi odpisał że jest na urlopie. Ale gdy napisałem jeszcze dwie z pytaniem kiedy wraca i że ja tego tak nie zostawię, to walną mi bana. Bez pisania, żebym przestał (co bym zrobił, jakbym wiedział że ja jako użytkownik nie mogę pisać do moderatora forum), bez powołania się na regulamin, tylko ban i już, bo są na mnie skargi a moje skargi sa wg niego bezzasadne. I teraz nie mam jak się odwołać, bo nowe konta musi zatwierdzać ręcznie moderator Gildii.

      Usuń
    2. Urlop to graves sobie powinien zrobić od forum permanentny. Koleś jest jak z innej epoki - ktoś np. wrzuci jakiegoś gifa czy obrazek mający związek z wypowiedzią, podkreślający jej znaczenie a ten wpieprza się mu w posta i go modyfikuje XD

      I co z tym zrobisz? Zostawisz tak to wszystko?

      Usuń
    3. Dokładnie. Koleś usuwa wszystko co nie jest treścią pisaną. 0 jakiegokolwiek poczucia humoru, sad life bro.

      Usuń
    4. Anonimowy - Nie mam jak się odwołać! Niech ktoś pisze na forum w temacie o Uwagach do moderatorów albo w temacie Regulaminowym. Przecież graves to nie jedyna osoba która tam jest. Ja chcę się odwołać od jego niesłusznej decyzji ale na razie nie mam jak.

      Usuń
  6. Dla sprostowania treść jaką wysłałem na privie do pana Bazyla:

    "prośba do ciebie, ja ma cię w ignorowanych więc i tak cię nie widzę co piszesz na jednym czy drugim forum, ale miej trochę szacunku dla innych osób na forum avalonu i nie rób tam bałaganu, bo tylko dzięki rybie wiem że robisz syf, jak masz jakaś sprawę to możesz napisać na priva

    a co do mojej opinii to dotyczył całości twojej krytyki dodatków między innymi w Azylu Arkham czy Nowej Granicy, nie tylko DC Odrodzenia"

    Panu Bazylowi jak zwykle umyka fakt, że to on robił burdel na forum Avalonu, pomimo że inni użytkownicy prosili go aby się zachowywał, on komentował moje wypowiedzi z innego forum, na forum Avalonu, na którym nawet w tym czasie nie przebywałem i tych wypowiedzi nie widziałem.

    A co do wyzywania to chodzi o mu o temat tej wiadomości "jesteś łoś" i samo jego zachowanie pokazuje najlepiej że tak jest. Panie Bazyl nie masz pan w ogóle za grosze rozumu i wstydu.
    Pozdrawiam ostatni raz
    mkolek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan mkolek81 oczywiście zapomniał dodać, że tą ostatnią PW do mnie wysłał pod tematem "ty łosiu". I po tym jak w zeszłym miesiącu za nazwanie mnie osłem i baranem w dwóch postach znowu nie dostał nic, zadnej kary, ja zgłosiłem tą PW do gravesa. A on mi jej nie rozpatrzył i dał bana.

      I to ty robisz bałagan na forum gildii, bo sam przekleiłeś mojego posta z forum Avalonu. Ja tam pisać nie mogłem, ale ty jak zwykle się mnie czepiałeś. I jeśli "inni użytkownicy" to ty i kuba g, to tak, były takie "prośby", do których się zastosowałem, bo ja się nie kłócę.

      Usuń
    2. mkolek nazywa kogoś łosiem, osłem i baranem i wg niego ja nie mam za grosz rozumu i wstydu. Jeju - czy jest na forum moderator??

      Usuń
    3. Człowieku, nawet nie potrafisz czytać z uwagą tego co napisałem powyżej, że dałem temat "jesteś łoś". Sam się ośmieszasz takimi rzeczami. Nie kopiowałem nic z forum Avalonu, mam też tam ciebie w ignorowanych więc nie widzę twoich postów, co też napisałem powyżej. Tylko dzięki uprzejmości kilku osób wiem, że robiłeś tam bałagan, jeszcze zasłaniając się moją osobą. Kłamiesz w każdej możliwej kwestii.
      Moja uwaga dotyczyła twojego komentarza, że wypominasz coś jednemu wydawcy a drugiego za takie rzeczy chwalisz, czyli zero konsekwencji w swoim postępowaniu i to była wypowiedź cytowana z twojego bloga (post dotyczący startu testowego kolekcji Conana), a nie z żadnego forum.

      I tak jesteś łoś, baran i osioł, który kłamie bo masz 38% poziomu ostrzenia i moderację postów a nie bana, specjalnie to sprawdziłem teraz.

      Żegna banie kłamczuch
      mkolek

      Usuń
    4. CHCIAŁBYM. Ale tak to na forum gildii wygląda. Ostrzeżenie spada, ale ja się już zalogować nie mogę bo mi graves dał bana pernamentnego.

      Przepraszamy 8azyliszek, zostałeś zbanowany na tym forum!
      Twój ban nie wygaśnie.

      I tak - przekleiłeś mój wpis z mojego bloga na forum gildii. Po co? ja przeciez nic wtedy w temacie o Hachette nie pisałem bo miałem moderację, ale ty przekleiłeś go z mojego forum i tak. I dopiero wtedy ja ten twój post zacytowałem na Avalonie. Gdzie tu kłamstwo jest?

      I przepraszam za pomyłkę - rzeczywiście było "Jesteś łoś" a nie ty łosiu. To jakaś różnica? Czy za coś takiego ostrzeżenie się nie należy? powinieneś mieć 30% jak mnie nazwałeś osłem i baranem, i teraz drugie 30% za łosia, bo to nie pierwszy raz tak we mnie rzucasz. Ale ty wyxchodzisz z czystym kontem, a ja dostałem bana za pw do moderatora. I nie mom nawet jak sie odwołac od tej niesłusznej decyzji.

      I jak dodajesz na końcu posta "I tak jesteś łoś, baran i osioł, który kłamie", to twoje "pozdrawiam" wygląda śmiesznie.

      Usuń
    5. Panie łosiu chyba cię EGO ponosi jak piszesz "ale ty przekleiłeś go z mojego forum" jakiego twojego? Forum Gildi czy Avalonu nie jest twoją własnością. Powiedziałem ci w kulturalny sposób że robisz burdel na forum Avalonu, kto normalny odpowiada na innym forum na post z innego forum. I jak nie kłamiesz jak piszesz coś takiego: "I to ty robisz bałagan na forum gildii, bo sam przekleiłeś mojego posta z forum Avalonu" i to w odpowiedzi na mój post wyjaśniający jak było. Wyraźnie wytłumaczyłem ci jak wyglądało to w rzeczywistości, kręcisz totalnie. I tak jesteś łoś, baran i osioł. Właśnie przez takie zachowanie. Człowieku jak możesz zarzucać, że to przez mnie dostałeś bana. Jeśli graves mówi że ma dość zgłoszeń na twój temat, a ja takich nie robię bo nawet twoich postów nie widzę, bo cię ignoruje, to raczej nie jest moja wina, a raczej wyłącznie twoja i twojego zachowania.
      Żegnam ozięble
      mkolek

      Usuń
  7. A jak tak bardzo uwierają cię moje komentarze ukazujące, kto kłamie, zawsze możesz je skasować, ze swojego bloga i zastosować cenzurę. Ciekawie by to wyglądało bo wiele razy zarzucałeś moderacji, że jak piszesz "swoją prawdę" (czytaj zakłamywanie rzeczywistości) na forum gildii to ci kasują posty. Ale to tylko potwierdzi w ten sposób twoje wybujałe EGO.
    Żegna, to jest moja ostatnia wizyta na tym pseudo-blogu
    mkolek

    P.S. Znając twoje zachowanie zaraz napiszesz coś w stylu "i bardzo dobrze że sobie poszedł, teraz będę miał spokój" nie zmieni to jednak faktu, że tylko na forach jesteś mocny w gębie, bo jak widzę to na grupach FB siedzisz cicho, jak mysz pod miotłą. To jest dopiero ciekawe zjawisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja nie muszę krzyczeć na każdej ścianie, jak ty masz w zwyczaju. Jedno dobre forum zawsze mi wystarcza. Po co ma się produkować na małych grupkach forumowych?

      Znowu mi się pomyliło. Chodziło mi oczywiście o mojego bloga. Z postu o prezentacji 1 numeru wziąłeś cytat i wrzuciłeś do tematu o Hachette na Gildii aby go skrytykować. Po co o mnie tam napisałeś, skoro nie brałem udziału w dyskusji? Ja już dawno zauważyłem, że masz na moim punkcie jakąś obsesję. Nawet jak nic nie piszę, to co drugi post robisz wycieczki do mnie. Nawet sygnaturkę o mnie se zrobiłeś - po co? Niby dodałeś mnie do ignorowanych, a co chwilę i tak odnosiłeś się do moich postów.

      Chyba po prostu nie lubisz jak ktoś inny ma rację, albo zwyczajnie się z tobą nie zgadza. I ponieważ nie masz argumentów to go usiłujesz obrazić. Mnie to oczywiście śmieszy. Problem pojawił się wtedy, kiedy razem z Kijankiem, Blaskowitzem itp zaczęliście zasypywać moderację bezpodstawnymi skargami na każdy mój post, tylko dlatego że ja go pisałem. Dopóki modował fragsel wszystko było ok, bo olewał te wasze skarżenia się. Ale kiedy odszedł i został graves, to on przestał wnikać i czytać i moje posty i te zgłoszenia. Tylko dlatego że było ich dużo na mnie, choć nie łamałem regulaminu bardziej niż inni, to zaczął mi wystawiać ostrzeżenia za błahostki. Jednocześnie ignorował moje skargi na wasze zachowanie (choćby wycięta dyskusja w Cenach komiksów z 27 czerwca 2017). Jak obraziłeś mnie kolejny raz i znowu domagałem się kary dla ciebie w PW, graves dał mi bana. Takie postępowanie moderatora, który gwiżdże na regulamin mi się nie mieści w głowie. Ale ponieważ jestem zablokowany - nie mam się ani jak, ani do kogo odwołać.

      I oczywiście że nie usunę twoich komentarzy. Rzucając kolejne wyzwiska wystawiasz tylko i wyłącznie świadectwo samemu sobie. Każdy sam może ocenić, kto bardziej zasłużył na karę na forum.

      Usuń
  8. W końcu bazyliszek dostał bana! Po pracy kupię szampana i będę musiał to uczcić. Normalnie, aż łezka w oku ze szczęścia się pojawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze ci tak zarazo jedna, milion razy tlumaczono co robisz zle a ty dalejnie kumasz. Jestes zwyczajnie glupi albo lubisz trolowac

    OdpowiedzUsuń
  10. UWOLNIĆ 8AZYLISZKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłeś sobie wrogów 8azyliszku, to nie dziw się że jest taka sytuaucja, życie w społeczeństwie to trudna sztuka, przed tobą i każdym z nas, jeszcze sporo nauki i wyciągania wniosków (o ile mamy w sobie trochę pokory), na pewno sobie zdawalaleś sprawe że podnosisz ciśnienie wielu osobom, a wiadomo ze moderator bierze pod uwage dobro ogółu a nie jednostki. Zycze ci mimo to powodzenia i mądrości, ale takiej życiowej, dokładnie przeanalizuj o co ludzie mają do Ciebie pretensje i wyciagnij wnioski na przyszłość.Świat potrzebuje ludzi z pasjami, ale pamiętaj pasją trzeba zarażać a nie zrażać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkich nie zadowolisz. Te parę osób robi na forum większy szum i zamieszanie niż ja kiedykolwiek. Problem jest tylko to, że ban został wystawiony bezpodstawnie, bo nie powinno się go dostawać za pisanie PW do moderatora, którego funkcją jest otrzymywanie PW od uzytkowników.

      Forum gildii jest forum dyskusyjnym. ja spokojnie sobie dyskutowałem na dane tematy w odpowiednich działach. A że trochę się powtarzałem? Albo że miałem odmienne zdanie niż inni użytkownicy? Jeju - tak jest na większości forów. Zostałem potraktowany niesprawiedliwie i najbardziej mnie boli postawa jednego moderatora, który karał tylko mnie, a innych puszczał wolno.

      Usuń
  12. Można by pomyśleć, że specjalnie tego ban dostałeś, gdyż tyle komentów to w życiu tu nie miałeś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, kolejne forum które nie poznało się na tak wartościowym użytkowniku. Wszyscy są nie w porządku, tylko Ty Bazyliszku, taki niewinny i niezrozumiany. Taka szkoda... a tak serio otwieram szampana! Nareszcie nie będzie tej zarazy na forum.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej niż śmierci boję się bana :D

    OdpowiedzUsuń