wtorek, 29 listopada 2016

Dostałem moderację postów na Forum Gildii

Niestety tak to jest jak człowiek jest w błędzie uważając, że może sobie na luzie pogadać w prywatnej korespondencji na forum. Z niektórymi po prostu się nie da.

Chciałbym zauważyć, że wg mnie użytkownik mkolek81 jest osobą obrażalską jak stara baba i małostkową, która nie potrafi normalnie dyskutować i przyznać racji komukolwiek innemu poza sobą. Oraz że nie warto z nią rozmawiać bo donosi.

mkolek81 odpowiada
troszeczkę kultury proszę, tamto wydarzenie miało nauczyć cię tylko jednego, nie kradnie się czyjeś własności intelektualnej, po prostu przegiąłeś prosząc mnie o te skany tych komiksów, chciałem ci tylko dobrze teraz doradzić teraz (bo chciałeś pogadać o komiksach a wymieniona przez mnie grupa jest od tego w sam raz) a ty mnie wyzywasz, dziecko ogarnij się trochę i masz racje nie będziemy już więcej ze sobą dyskutować 

Z człowiekiem bez honoru ja rozmawiać nie chcę. Jeśli cię uraziły moje słowa, to MI trzeba było o tym napisać, a ja bym więcej tego nie robił. Ale tobie nie o to chodziło - znalazłeś tylko pretekst by administracja forum mnie ukarała. Bo nie mogłeś się doprosić za publiczne posty, które były w porządku. Ja myślałem, że w PW mogę sobie pozwolić z Tobą na odrobinę poufałości.Uważałem, cię za normalną osobę i nie myślałem, że też jesteś w gronie tych co zgłaszają do moderacji bzdurne skargi, z tego powodu, że masz inne poglądy. Teraz wyszedł z ciebie konfindent i dziękuję ci za wyprowadzenie mnie z błędu, że porządny z ciebie człowiek.

19 komentarzy:

  1. Widocznie mkolek to taki bolek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to znaczy, że dostałeś moderację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gr8responsibility1 grudnia 2016 14:46

      To znaczy, że może zgłaszać do moderacji posty takich debili jak magnezjum a dla innych jego posty są niewidoczne więc inni nie mogą zgłaszać jego. Sytuacja elegancka jak dla mnie.

      Usuń
  3. Brawo forum.gildia!!! Tak 3mać!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak nie dostaniesz darmowego komiksu lizusie

      Usuń
    2. Nie zależy mi na darmowych komiksach, ważne że cię poślady pieką :)

      Usuń
    3. Ból dupy to chyba ty masz skoro tak bardzo na twoje życie wpływają czyjeś posty na głupim forum :)

      Usuń
    4. Musisz mieć ty skoro mi odpowiadasz :) XD

      Usuń
  4. Złodziej nazwał kogoś konfidentem. buhaha śmiechu warte.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby dwie Ósemki w podziękowaniu za moderację wyłączyli forum gildii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ja nie mogę normalnie pisać, to nikt nie będzie. :)

      Usuń
  6. No właśnie, a ktoś wie co się dzieje z forum Gildii???????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jakaś awaria. Na stronie dali info, że wracają w piątek, ale nie napisali czy w ten, czy może w następnym miesiącu, albo w piątek za rok :D

      Usuń
    2. Dzięki za info. Uspokoiłeś mnie, bo uświadomiłem sobie, że ciężko jest mi funkcjonować bez tego forum.

      Usuń
  7. masz pretensje do jakiegoś gościa, że nie chciał ci zeskanować komiksów, co jest ewidentną kradzieżą z twojej strony, powinieneś się cieszyć że cię z forum nie wyrzucili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pretensje że mnie podpuścił w prywatnej rozmowie i że jest donosicielem.

      Usuń
    2. Podpuścił cię? Sorry, ale z tej wypowiedzi wynika wyraźnie że chciałeś od niego skany komiksów. Nazywasz go donosicielem? A jak sam siebie określisz? Przecież napisał rację, że kradniesz w ten sposób czyjąś własności intelektualną. Jakie to były komiksy że tak je chciałeś przeczytać?

      Usuń
    3. nie oczekuj odpowiedzi od strony bazyla, jak zwykle jak są niewygodne pytania dla niego to nie odpowiada

      Usuń
  8. >>nie kradnie się czyjeś własności intelektualnej, po prostu przegiąłeś prosząc mnie o te skany<<

    Skany własnością intelektualną? Ten ktoś chyba na głowę upadł. Niech się trochę douczy...

    OdpowiedzUsuń